Образовање:
Звања:
Област научног истраживања:
Предмети:
Основни студиј
Дидактика 1 (Разредна настава)
Дидактика 2 (Разредна настава)
Интегрисани курикулум (Предшколско образовање)
Архитектура рачунарских система
Оперативни системи
Мастер студиј
Савремене дидактичко-методичке концепције у разредној настави (Разредна настава)
Методологија научних истраживања (Разредна настава, Предшколско образовање, Информатика у образовању)
Савремени приступи и концепције у предшколском васпитању и образовању (Предшколско образовање)
Методички аспекти савременог предшколског курикулума (Предшколско образовање)
Објектно оријентисано програмирање
Докторски студиј
Методологија научноистраживачког рада (Учитељски факултет у Лепосавићу)
Увод у методологију истраживања у разредној настави
Теоријско-методолошки проблеми методике разредне наставе
Остале важне информације:
Страни језици: енглески
Чланство у организацијама:
Координатор на међународним пројектима
Координатор на националним пројектима
Истраживач на пројектима националног значаја
Менторство докторске дисертације
Главни и одговорни уредник научног часописа националног значаја
Часопис ''Нова школа''. Издавач Педагошки факултет у Бијељини, Прва категорија према категоризацији Министарства науке и технологије РС.
Рецензент часописа са међународних листа:
American Journal of Software Engineering and Applications, ISSN Print: 2327-2473, ISSN Online: 2327-249X, Science Publish Group. http://membership.sciencepublishinggroup.com/vlado0602
Technical Gazette. ISSN 1330-3651 (Print), ISSN 1848-6339 (Online), UDC 62(05)=163.42=111, Impact Factor (2014): 0,579
Одабране референце:
AДРЕСЕ
Publons: https://www.webofscience.com/wos/author/record/AAR-6937-2021
Research Gate: https://www.researchgate.net/profile/Sanja-Milic
Orcid: https://orcid.org/0000-0001-6182-4917
Google scholar: https://scholar.google.com/citations?user=gpemJ_4AAAAJ&hl=hr
РЕФЕРЕНЦЕ
Web Of Science
Q1
Milić, S. & Simeunović, V. (2021) Еxploring e-learning critical success factors in digitally underdeveloped countries during the first wave of the COVID-19. Interactive Learning Environments, DOI: 10.1080/10494820.2021.1990965 IF: 4.998
Milić, S. & Simeunović, V. (2022) Teachers’ roles in online learning communities: a case study from the digitally underdeveloped country, Interactive Learning Environments, DOI: 10.1080/10494820.2022.2081210 IF: 4.998
Q2
Simeunovic, V, Milic, S. & Pajrok, A. (2022). Higher Education in the Eyes of Economic Operators. Sustainability, 14(13):7973. https://doi.org/10.3390/su14137973 IF: 3.889
Danijela, T., Marosevic, G., Simeunovic, V., Lekic,S. Babic, B.
Gojkovic, Z. (2021). High Ki67 as negative predictor for response to concurrent radiotherapy plus Capecitabine in chemo – resistant advanced breast cancer, JBUON 2021; 26(2): 466-474, ISSN: 1107-0625, online ISSN: 2241-6293, www.jbuon.com, https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov
Q3
Milic, S. & Simeunović, V. (2020). Concordance between giftedness assessments by teachers, parents, peers and the self-assessment using multiple intelligences, High Ability Studies, DOI: 10.1080/13598139.2020.1832445 IF: 1.115
Q4
Vlado Simeunović and Ljubiša Preradović (2014). Using Data Mining to Predict Success in Studying. Croatian Journal of Education. Vol.16; 2/2014. pages: 491-523. JCR 2014, Тhomson reuters.
Rakićević, A., Simeunović, V.,Petrović, R. Milić, S. (2018) An Automated System for Stock Market Trading Based on Logical Clustering , Tehnicki vjesnik - Technical Gazette (IF2017=0,686), Technical faculties of the Josip Juraj Strossmayer University of Osijek (UNIOS), ISSN 1330-3651 (Print), ISSN 1848-6339 (Online), https://doi.org/10.17559/TV-20160318145514, http://hrcak.srce.hr/tehnicki-vjesnik
Popović, D. Govedarica, M.,Jovanović, D.Simeunović, V. (2017).3D Visualization of Urban Area Using Lidar Technology and CityGML , IOP Conf. Ser.: Earth Environ. Sci, Prag, https://doi.org/10.1088/1755-1315/95/4/042006
Књиге и уџбеници
Поглавље у монографији међународног значаја
Simeunović, V. & Milić. S. (2017). Application of Data Mining in Predicting the Evaluation Preocess at Postsecondary Educational Establishments - RapidMiner//New Approaches to Research Methodology in Education/ Opić, Siniša; Bognar, Branko; Ratković, Snežana (ed.). Faculty of Teacher Education, University of Zagreb, 79-109.
Монографија националног значаја:
Милић, С. Симеуновић, В. (2022). Да ли ће Ковид 19 криза подстаћи транзицију универзитета ка Образовању 4.0 у дигитално неразвијеним земљама? Милић, С. Симеуновић, В. (ИСБН 978-99938-55-71-2)
Милић, С. Симеуновић, В. (2017). Идентификација даровитих ученика у основној школи путем процјене Милић, С. Симеуновић, В. (ИСБН 978-99938-55-34-7) (Суфинансирана од стране Министарства науке и технологије 2017. године)
Симеуновић. В. и Милић. С. (2013). Даровити ученици у основној школи – подршка и развој. ЕКТОС: Бања Лука.
Симеуновић. В, Лежја, В (2002). Проблеми покушаја конституисања заједничке
војске у БиХ: истраживање психолошких аспеката, Меди центар, Прелом.
СЦИ индекс (Српски цитатни индекс)
М51 (Србија)
Симеуновић, В. И Милић, С. (2022). Утврђивање садржајне ваљаности новоконструисаних инструмената истраживања (примјер инструменти за процјену даровитости школске дјеце). Узданица, 19(1). 10-46793-uzdanica19-1-269s/
Симеуновић, В. и Милић. С. (2013). Квалитетно образовање наставника као услов за постизање образовних стандарада у школама. Иновације у настави, (13) 4, стр. 45 – 57.
Milić, M. , Simeunović ,V. ,Rakićević, A., Milošević, P.(2019). VEB APLIKACIJA ZA FAZI PREPOZNAVANJE CENOVNIH OBRAZACA NA FINANSIJSKIM TRŽIŠTIMA ИнфоМ - Часопис за информационе технологије и мултимедијалне системе
М45 (Србија)
Симеуновић, В., и Милић, С.. (2017). Међузависност између нових/настајућих педагогија и савремених технологија. Иновације у васпитању и образовању: дигитализација, иновативни програми и модели, 193-208
ERIC (Education Resources Information Center)
Simeunović, V. & Milić, S. (2018). Software Solution of Web Questionnaires for the Analysis of the Economy in Relation to the Competence of Students. Asian Journal of Education and Training, 4(1), 1-8. DOI:10.20448/journal.522.2018.41.1.8, 2018
Milić, S. & Simeunović, V. (2017). Possibility of Identifying the Logical-Mathematical Giftedness with Students of Lower Primary School Grades through Evaluations. Journal of Education and e-Learning Research, 4 (4), 154-162. 10.20448/journal.509.2017.44.154.162, 2017
EBSCO
Milić, S. & Simeunović, V. (2016). The Role of Expert Assessment in Early Identification of Above Avarage Abilities of Gifted Students. Bulgarian Journal of Science and Education Policy (BJSEP), 10 (2), 297-313
Радови у часопису националног значаја прве категорије Република Српска
Симеуновић. В. и Милић. С. (2012). Рано откривање креативности – основа за друштвени напредак. Нова школа, број 9-10, стр. 56-74.
Симеуновић, В. и Милић, С. (2013). Дефинисање компетенција наставника за рад са даровитим ученицима у складу са европским стандардима, Нова школа VIII(2), стр. 40 – 51.
Милић, С. и Пердан, М. (2013). Позиције учитеља у комбинованим одјељењима. Нова школа, бр. 8., стр. 352 – 362.
Милић, С., Колунџић, Д. и Симеуновић, В. (2014). Моделовање рада са даровитим ученицима. Нова школа. IX(1), стр. 85 – 98.
Симеуновић, В., Милић, С. и Бјелица, Д. (2018). Формативно провјеравање на факултетима у свјетлу реформи високошколског образовања студената. Нова школа XIII(2), 5-17.
Милић, С. и Симеуновић, В. (2017). Утицај научно-технолошких промјена на разумијевање феномена даровитости. Нова школа XII (1), 141-148.
Милић, С. и Симеуновић, В. (2016). Школско законодавство као основа за иновирање наставног процеса у раду са даровитим ученицима. Нова школа XI(2), 9-17.
Радови у часописима и зборницима националног значаја
Симеуновић, В. (2003). Опште вриједносни оријентације и систем вриједности у нашем друштву. Српска вила 15, стр. 109 – 117.
Симеуновић, В. (2003). Општи услови примене активних метода наставе и учења, стр. 391-404, Зборника радова «Јединство Наука данас»,: Бања Лука.
Симеуновић, В. (2003). Методолошки аспекти истраживања у безбедности. Дефендологија, број 13-14.
Симеуновић, В. (2003). Гдје су коријени мржње. Српска вила бр. 16., стр. 103-111.
Симеуновић, В. (2003). Утицај посттрауматског стресног поремећаја на функционисање појединаца и друштва у цјелини, Интернационални конгрес медецине «Здравље за све» од 04-08.06.2003, Књига 3 – Психијатрија за 21. вијек, стр. 402-417. Бања Лука,
Симеуновић, В. (2004). Организовање система васпитања и образовања у друштвеним кризама. Педагошка стварност 5-6, стр. 409 – 420.
Симеуновић, В. (2005). Добром комуникацијом до нове парадигме школе. Нова школа 1. стр. 61-77, Бијељина.
Симеуновић, В. (2005). Проблемски усмјерена настава, декларативно или стварно?, Нова Школа 1, стр. 89 – 98., Педагошки факултет Бијељина..
Симеуновић, В. (2005). Учење на даљину у школама и факултетима. Финасије, банкарство, ревизија, осигурање, бр. 1,стр. 114-124;
Симеуновић, В. (2006). Образовање учитеља и наставника у неким земљама Европе из перспективе перманентног учења, Нова школа – часопис за унапређивање наставе, бр.3, стр. 7-32.
Симеуновић, В. (2006). Нови изазови у образовању – учење на даљину, Нова школа – часопис за унапређивање наставе, бр.2, стр. 125-138.
Симеуновић, В. и Милосављевић, М. (2008). Примена метода машинског учења у откривању једне класе криминалних дјела, 52. Конференција ЕТРАН, Палић, 08-12. Јун
Симеуновић, В. (2009). Образовање у функцији привредног развоја у Републици Српској. Зборник са првог конгреса педагога Републике Српске, Јахорина, 25-27. јун. Наша школа, бр. 3-4, стр.235-266.
Симеуновић, В. и Милић, С. (2010). Високо образовање у функцији привредног развоја у Републици Српској, Зборник радова са V научног скупа на Универзитету Синергија.
Симеуновић. В. (2010). Мјерне скале и конверзија једне у другу. Зборник 6. Научни скуп са међународним учешћем Синергија 2010. стр. 253-264.
Симеуновић. В. и Милић. С., (2010). Предвиђање успјеха студената на учитељском студију методама дата мининга, Култура и образовање – детерминанте друштвеног програеса (достигнућа, домети, перспективе), Зборник радова са научног скупа Филозофски факултет, Бања Лука, 2010. стр. 661-682.
Симеуновић. В. и Милић. С., (2010). Предвиђање успјеха студената на учитељском студију методама дата мининга. Култура и образовање – детерминанте друштвеног прогреса (достигнућа, домети, перспективе). Зборник радова са научног скупа Филозофски факултет, Бања Лука, 2010. стр. 661-682.
Симеуновић. В. (2011). Примјена Data Mininga за креирање информационих система у области људских ресурса. Научна конференција Синергија – VIII научни скуп, стр. 64-72
Симеуновић. В., Прерадовић, Љ. и Милић, С. (2011). Коришћење база података у подршци одлучивању на факултетима, технологија, Информатика и Образовање за друштво учења и знања, Технички факултет Чачак, 1-3. јун 2011., Зборник радова.
Прерадовић, Љ., Антуновић, Б., Симеуновић. В.. и Јанковић, А. (2012). Анализа акустичног комфора запослених на Бањалучком Универзитету. Информатика и Образовање за друштво учења и знања Међународни Симпозијум. Технички факултет Чачак, 1-3. јун 2012. Зборник радова.
Спасојевић, П. и Симеуновић. В. (2012) Комбинована одјељења - педагошки изазов Савременог система образовања. Нова школа – часопис за унапређивање наставе, број 9-10.
Симеуновић, В. и Милић, С. (2013). Значај ране идентификације даровитости. Зборник радова балканског савеза удружења васпитача БАПТА, стр. 117 – 131.
Симеуновић. В. и Стевановић, О., (2013). Упоредна анализа наставе информатике према јапанском наставном програму и наставном програму у Републици Српској. Нова школа – часопис за унапређивање наставе, број 11. стр. 245.- 280.
Simeunović, V. i Milić. S. (2014). Identifikacija darovitosti kod učenika nižih razreda osnovne škole putem procjene. Zbornika radova sa naučnog skupa 14. Dani Mate Demarina, Učiteljski fakultet Zagreb, str. 263 – 273.
Симеуновић, В. (2014). Професионални стандарди и компетенције професора разредне наставе. Нова школа. IX(1), 11-25.
Милић, С., Симеуновић, В. и Лаловић, С. (2014). Иновирање приступа у откривању креативности код дјеце предшколског узраста. Зборник радова са научног скупа Имплементација иновација у образовањуи васпитању – изазови и дилеме, Учитељски факултет у Београду, стр. 612 – 622.
Милић, С., Симеуновић, В. и Лаловић, С. (2015). Системски развој даровитости путем јасног дефинисања исхода у настави. Нова школа X(1), стр. 67 – 78.
Координатор на међународним пројектима
Координатор на националним пројектима:
Истраживач на научноистраживачким пројектима националног значаја
Предавања по позиву
Студирај паметно, студирај Педагошки факултет!