Звања/ радна мјеста: Ванредни професор
Научна/умјетничка област: Дидактика
Основне студије:
Основне студије:
Постдипломске студије:
Докторат:
Претходни избори у наставна и научна звања (институција, звање и период):
Универзитет у Источном Сарајеву – Педагошки факултет у Бијељини:
Предмети:
Основни студиј
Предавања и вјежбе:
Вјежбе:
Мастер студиј
Предавања и вјежбе:
Остале важне информације:
Линкови:
Моја имплицитна теорија интелигенције и идентификовања даровитости?
Евалуација софтверског алата за процјењивање даровитости
Одабране референце:
AДРЕСЕ
Publons: https://www.webofscience.com/wos/author/record/AAR-6937-2021
Research Gate: https://www.researchgate.net/profile/Sanja-Milic
Orcid: https://orcid.org/0000-0001-6182-4917
Google scholar: https://scholar.google.com/citations?user=gpemJ_4AAAAJ&hl=hr
РЕФЕРЕНЦЕ
Web Of Science
Q1
Milić, S. & Simeunović, V. (2021). Еxploring e-learning critical success factors in digitally underdeveloped countries during the first wave of the COVID-19. Interactive Learning Environments, DOI: 10.1080/10494820.2021.1990965 IF: 5.4
Milić, S. & Simeunović, V. (2022). Teachers’ roles in online learning communities: a case study from the digitally underdeveloped country, Interactive Learning Environments, DOI: 10.1080/10494820.2022.2081210 IF: 5.4
Q2
Milić, S. & Simeunović, V. (2022). Do gender stereotypes play a role in the process of identifying gifted students in Western Balkan countries? – Case study Bosnia and Herzegovina. European Journal of Education. https://doi.org/10.1111/ejed.12594 IF: 2.4
Simeunovic, V, Milic, S ˛& Pajrok, A. (2022). Higher Education in the Eyes of EconomicOperators. Sustainability, 14(13):7973. https://doi.org/10.3390/su14137973 IF: 3.9
Q3
Milic, S. & Simeunović, V. (2022). Concordance between giftedness assessments by teachers, parents, peers and the self-assessment using multiple intelligences, High Ability Studies, 33(1), 1-19, DOI: 10.1080/13598139.2020.1832445 IF: 1.8
Q4
Milić, S. & Marić, N. (2022). Concerns and Mental Health of Teachers from Digitally Underdeveloped Countries Regarding the Reopening of Schools after the First Wave of the COVID-19 Pandemic’. Work 71(1), 53 – 64. DOI:10.3233/WOR-210885 IF: 2.3
Поглавље у монографији међународног значаја
Simeunović, V. & Milić. S. (2017). Application of Data Mining in Predicting the Evaluation Preocess at Postsecondary Educational Establishments - RapidMiner//New Approaches to Research Methodology in Education/ Opić, Siniša; Bognar, Branko; Ratković, Snežana (ed.). Faculty of Teacher Education, University of Zagreb, 79-109.
Монографија националног значаја:
Милић, С. и Симеуновић, В. (2022). Да ли ће Ковид 19 криза подстаћи транзицију универзитета ка образовању 4.0 у дигитално неразвијеним земљама? /Високо образовање у вријеме пандемије из угла студента/. Педагошки факултет у Бијељини.
Милић, С. и Симеуновић, В. (2017). Идентификација даровитих ученика у основној школи путем процјене. Педагошки факултет у Бијељини (ИСБН 978-99938-55-34-7) (Суфинансирана од стране Министарства науке и технологије 2017. године)
Симеуновић. В. и Милић. С. (2013). Даровити ученици у основној школи – подршка и развој. ЕКТОС: Бања Лука.
ERIC (Education Resources Information Center)
Simeunović, V. & Milić, S. (2018). Software Solution of Web Questionnaires for the Analysis of the Economy in Relation to the Competence of Students. Asian Journal of Education and Training, 4(1), 1-8. DOI:10.20448/journal.522.2018.41.1.8, 2018
Milić, S. & Simeunović, V. (2017). Possibility of Identifying the Logical-Mathematical Giftedness with Students of Lower Primary School Grades through Evaluations. Journal of Education and e-Learning Research, 4 (4), 154-162. 10.20448/journal.509.2017.44.154.162, 2017
EBSCO
Milić, S. & Simeunović, V. (2016). The Role of Expert Assessment in Early Identification of Above Avarage Abilities of Gifted Students. Bulgarian Journal of Science and Education Policy (BJSEP), 10 (2), 297-313
ERIH +
Milić, S & Bjelica, D. (2022). The influence of the quality of the teacher's instruction on the development of creativity in preschool children. Baština, 58. https://doi.org/10.5937/bastina32-32947
Simeunović, V. & Milić, S. (2022). Determining the content validity of newly constructed research instruments (for example, instruments for assessing the giftedness of school children). Uzdanica, 19(1). 10-46793-uzdanica19-1-269s/
Perdan-Ilić, M. , Đermanov, J. & Milić, S. (2022). Specificities of work organisation in combined class in schools across the republic of srpska from the perspective of teachers. Our school, 28(2), 121–150 https://doi.org/10.7251/NSK2202121P
Радови у часопису националног значаја прве категорије Република Српска
Милић, С. (2010). Идентификација даровитих ученика у основној школи и рад са њима. Нова школа, бр. 7, стр. 109 – 123.
Симеуновић. В. и Милић. С. (2012). Рано откривање креативности – основа за друштвени напредак. Нова школа, број 9-10, стр. 56-74.
Симеуновић, В. и Милић, С. (2013). Дефинисање компетенција наставника за рад са даровитим ученицима у складу са европским стандардима, Нова школа VIII(2), стр. 40 – 51.
Милић, С. и Пердан, М. (2013). Позиције учитеља у комбинованим одјељењима. Нова школа, бр. 8., стр. 352 – 362.
Милић, С., Колунџић, Д. и Симеуновић, В. (2014). Моделовање рада са даровитим ученицима. Нова школа. IX(1), стр. 85 – 98.
Симеуновић, В., Милић, С. и Бјелица, Д. (2018). Формативно провјеравање на факултетима у свјетлу реформи високошколског образовања студената. Нова школа XIII(2), 5-17.
Милић, С. и Симеуновић, В. (2017). Утицај научно-технолошких промјена на разумијевање феномена даровитости. Нова школа XII (1), 141-148.
Милић, С. и Симеуновић, В. (2016). Школско законодавство као основа за иновирање наставног процеса у раду са даровитим ученицима. Нова школа XI(2), 9-17.
Радови у часописима и зборницима националног значаја
Симеуновић. В. и Милић. С., (2010). Предвиђање успјеха студената на учитељском студију методама дата мининга. Култура и образовање – детерминанте друштвеног прогреса (достигнућа, домети, перспективе). Зборник радова са научног скупа Филозофски факултет, Бања Лука, 2010. стр. 661-682.
Симеуновић, В. и Милић, С. (2010). Високо образовање у функцији привредног развоја у Републици Српској, Зборник радова са V научног скупа на Универзитету Синергија.
Симеуновић, В., Прерадовић, Љ. и Милић, С. (2011). Коришћење база података у подршци одлучивању на факултетима. Зборник радова са научног скупа ТИО за друштво учења и знања, Технички факултет Чачак, 1-3. јун 2011. стр. 539-545.
Симеуновић, В. и Милић, С. (2013). Значај ране идентификације даровитости. Зборник радова балканског савеза удружења васпитача БАПТА, стр. 117 – 131.
Simeunović, V. i Milić. S. (2014). Identifikacija darovitosti kod učenika nižih razreda osnovne škole putem procjene. Zbornika radova sa naučnog skupa 14. Dani Mate Demarina, Učiteljski fakultet Zagreb, str. 263 – 273.
Милић, С. (2014). Дидактичке специфичности рада са даровитим ученицима у оквиру редовне наставе. Методичка пракса, 13(4), стр. 363 – 372.
Милић, С. (2014). Психолошке основе даровитости. Методичка пракса, 13(1), стр. 25 – 31.
Милић, С., Симеуновић, В. и Лаловић, С. (2014). Иновирање приступа у откривању креативности код дјеце предшколског узраста. Зборник радова са научног скупа Имплементација иновација у образовањуи васпитању – изазови и дилеме, Учитељски факултет у Београду, стр. 612 – 622.
Милић, С., Симеуновић, В. и Лаловић, С. (2015). Системски развој даровитости путем јасног дефинисања исхода у настави. Нова школа X(1), стр. 67 – 78.
Симеуновић, В. и Милић. С. (2013). Квалитетно образовање наставника као услов за постизање образовних стандарада у школама. Иновације у настави, (13) 4, стр. 45 – 57.
Симеуновић, В., и Милић, С.. (2017). Међузависност између нових/настајућих педагогија и савремених технологија. Иновације у васпитању и образовању: дигитализација, иновативни програми и модели, 193-208
СТРУЧНА БИОГРАФИЈА
Руковођење националним научноистраживачким пројектима
Научно истраживачки пројекат: ,,Израда софтвера за процјењивање даровитости код ученика'' (број уговора: 19/6-020/961-26/18). Носилац пројекта: Педагошки факултет у Бијељини, Универзитет у Источном Сарајеву Министарство науке и технологије Републике Српске. (започет 2019. – 2021. завршен)
Teстирање софтвера за процјењивање даровитости код ученика. 19.032/961-37/19. Финансиран од стране Министарства за научнотехнолошки развој, високо образовање и информационо друштво. (започет 2021.-2022. завршен)
Истраживач на научноистраживачким пројектима националног значаја
Млади истраживач, Научно истраживачки пројекат: ''Просторно-функционални развој предшколског васпитања и образовања Републике Српске''. Носилац пројекта:
Педагошки факултет у Бијељини, Универзитет у Источном Сарајеву. Финансијска подршка: Министарство науке и технологије у Влади Републике Српске, 2010.
Млади истраживач, Научно истраживачки пројекат: ''Модел информационих система за примјену кластер анализе у истраживању демографске старости становништва општина Републике Српске''. Носилац пројекта: Педагошки факултет у Бијељини, Универзитет у Источном Сарајеву. Финансијска подршка: Министарство науке и технологије у Влади Републике Српске, 2010.
Млади истраживач, Научно истраживачки пројекат: ''Иновирање наставног процеса са даровитим ученицима као претпоставка друштвеног прогреса''. Носилац пројекта: Педагошки факултет у Бијељини, Универзитет у Источном Сарајеву Министарство науке и технологије Републике Српске. 2013 године.
Млади истраживач, Научно истраживачки пројекат: ''Идентификација даровитости код ученика нижих разреда основне школе путем процјене''. Носилац пројекта: Педагошки факултет у Бијељини, Универзитет у Источном Сарајеву Министарство науке и технологије Републике Српске. 2014 године.
Млади истраживач, Научно истраживачки пројекат: ''Утврђивање потреба тржишта рада са становишта компетенција стечених на високошколским установама у процесу реформе високог образовања''. Носилац пројекта: Педагошки факултет у Бијељини, Универзитет у Источном Сарајеву Министарство науке и технологије Републике Српске. 2015 године.
Млади истраживач, Научно истраживачки пројекат: ''Планирање породице и популациона едукација као модел демографског опоравка РС''. Носилац пројекта: Педагошки факултет у Бијељини, Универзитет у Источном Сарајеву Министарство науке и технологије Републике Српске. 2015 године.
Истраживач: Научно истраживачки пројекат: ,,Софтверска подршка за предвиђање успјешности студирања“ (бр. уговора 19/6-020/961-27/18). Финансиран од стране Министарства за научнотехнолошки развој, високо образовање и информационо друштво. (започет 2019. – 2021 завршен)
Истраживач: Редизајнирање софтверског рјешења web упитника и испитивање ставова привреде према компетенцијама студената. 19.032/961-32/19. Финансиран од стране Министарства за научнотехнолошки развој, високо образовање и информационо друштво. Oд 2020.-2022.
Члан тима међудржавног научноистраживачког пројекта
“ИМП002 - Истраживања о образовним активностима и васпитно образовном раду у условима пандемије КОВИД19 - онлајн настава, настава на даљину, хибридна настава. Анализа дигиталних компетенција просветних радника и дигиталне зрелости школа”, који подрзава и финансира Учитељски факултет у Призрену-Лепосавићу, Универитета у Приштини - Косовској Митровици (започет 2021. – завршен 2022.)
Координатор међудржавног пројекта из културе:
Пројекат: „Учитељ у Пелагићево вријеме и у модерном добу“ (број уговора: 401-01-00199/2018-05). Носилац пројекта: Педагошки факултет у Бијељини, Суфинансијер: Министарство културе и информисања Републике Србије, 2018. године.
Члан тима међудржавног пројекта из културе:
Пројекат: ''Савремени писци за дјецу из Републике Српске као чувари националног идентитета''. Носилац пројекта: Педагошки факултет у Бијељини, Универзитет у Источном Сарајеву. Суфинансијер: Министарство културе и информисања Републике Србије, 2016. године.
Пројекат: ''Знаменити учитељи Семберије''. (број уговора 401-01-00180/2017-05). Носилац пројекта: Педагошки факултет у Бијељини, Универзитет у Источном Сарајеву. Суфинансијер: Министарство културе и информисања Републике Србије, 2017. године.
Постдокторско истраживање
Постдокторско истраживање на Универзитету у Крагујевцу – 2019. године, стипендирано у цјелости од Универзитета у Крагујевцу. /Одлука број: III-01-652/9/
Предавања по позиву
,,Teachers’ roles in online learning communities’’. 25. март2021. Eötvös József Főiskola (EJF) Hungary.
Студирај паметно, студирај Педагошки факултет!